Sunday, January 18, 2009

Welcome product!...GIACOMO SALE AT 25%!!

Inilah perubahan besar dalam blog nie..bermula sekarang anda boleh mendapatkan pelbagai barang keperluan rumah especially produk keperluan dapur pada harga yang amat istimewa drp saya... Buat permulaan, pelbagai barangan GIACOMO boleh diperolehi dengan diskaun sehingga 25%( harga promosi sehingga 31 Januari 2009) sempena JUALAN PEMBUKAAN.
Jangan lepaskan peluang keemasan ini!!

Semua pembelian boleh dibuat secara tunai atau ansuran. Bagi pembayaran secara ansurans, barang hanya akan dihantar setelah menjelaskan pembayaran ansuran terakhir. Semua pembayaran boleh di buat melalui:

MAYBANK
NO ACC: 158088178149
NAMA: HASNAH BINTI NGAH

CIMB BANK
NO ACC: 12110014368528
NAMA: MOHD AZLAN BIN AB. AZIZ

Sila kemukan bukti pembayaran melalui email: hasnahpsas@gmail.com atau sms kan ke no: 019-6341314 (sila nyatakan butiran pembayaran seperti bank yang digunakan, tarikh, amaun dan masa pembayaran)

Barang akan dihantar setelah bukti pembayaran diterima. Barangan akan dihantar melalui pos dengan sedikit caj penghantaran.(mengikut jarak dan kuantiti barang)..


Selamat berurusniaga dan semoga berpuas hati dengan perkhidmatan kami!!


Dapatkan set pinggan mangkuk dengan pelbagai corak pilihan dengan harga yang cukup istimewa. Terdapat lebih daripada 12 corak tersedia untuk di miliki.

SINOROSE 47 PCS FINE (porcelain dinner set)

Harga asal: RM399
Harga selepas diskaun: RM299


Akan datang, nantikan kemunculan produk dari LUMINARC dengan harga yang cukup istimewa!!

No comments: