Tuesday, July 29, 2008

My loving baby yang suka merajuk..


Last night balik dr PICC sampai kat rumah Haniff dah macam merajuk ngan aku..kesiannyerrr...aku tak penah tinggalkan dia sehari suntuk, nie first time. Aku ambik je terus cari susu aku...nyut nyut nyut sampai more than 1 hour dia duk menyusu...alahai anak teruna aku nie, kuat menyusu...kuat jugak merajuk...he..he..macam umi dia jugak... So aku advicekan pada bakal-bakal ibu, jaga emosi ketika pregnant..aku dulu selalu merajuk ngan husband, now my baby selalu merajuk siap muncung-muncung lagi mulut dia, tu baru 4 bulan tu...dah besar nanti tak tahu macam mane, hopefully Haniff dah tak kuat merajuk lagi...

Haniff jangan merajuk lagi tau, Umi sayaaaaang Haniff!!

3 comments:

mlmXperience said...

Haniff kena kuat tau, make your mumy PROUD!!

wai said...

wah, the cutties babies, muka dah macho, tapi kuat merajuk plak:) tak pe haniff, masa kecik ni, merajuk puas2, dah besar nanti, tak elok....hehehe..for umihaniff chaiyok!! chaiyok!! hehe tulipsprincess ni takde harta lah nak di wasiatkan sebelum terjun bunjee..tu:( so, takde rezekilah untuk umi haniff

yanti said...

cute baby akak.. hari tu pegi umah kak nah ramai2, habis buat road tour baby tu.. sorang2 nak riba.. comeeeeellll sangat.. :)